Reklamáció és visszaküldés
Termékreklamáció
A termékreklamációs eljárás elindításához kérjük, küldje el az információkat a info@tatamipuzzle.hu e-mail címre.
A panasz leírásában kérjük, adja meg a következőket:
- személyes adatok
- a rendelés számát
- a termék neve
- a panasz szövegét – a hiba leírását
- képeket a hibáról
Igyekszünk panaszát haladéktalanul feldolgozni. A válaszadás maximális ideje a benyújtástól számított 14 naptári nap.
Reklamációs űrlap letöltése PDF formátumban
A termékreklamáció részletes leírását az üzletszabályzat tartalmazza.
Termék visszaküldése
1. A termékek visszaküldését a megrendelést tartalmazó csomag átvételétől számított 14 naptári napon belül kell bejelenteni a info@tatamipuzzle.hu e-mail címen.
A bejelentésben kérjük, adja meg a rendelés számát és a visszaküldött termékek listáját.
2. A termékeket a fogyasztó (megrendelő) költségére a visszaküldés bejelentésétől számított 14 naptári napig visszavesszük. Kérjük, töltse le a visszaküldési űrlapot (itt), töltse ki és tegye az áruval együtt a csomagba. Csak nem használt termékeket veszünk vissza.
A termékek visszaküldésének címe: Paxy – TATAMIPUZZLE.HU
Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO), 9012 Győr
FIGYELEM
Utánvétet nem fogadunk el !
3. A visszaküldött áru beérkezését követően Ön egy e-mailt kap, melyben visszaigazoljuk a visszaküldés elfogadását, és ellenőrizzük a visszaküldött áru állapotát. Pozitív ellenőrzés esetén 14 naptári napon belül visszautalást teljesítünk az elállási nyilatkozatban megadott bankszámlára vagy
visszautalást hajtunk végre, ha a megrendelést elektronikus fizetéssel (GoPay) fizették ki.
A visszaküldött áru negatív ellenőrzése esetén Ön egy e-mailt kap tőlünk.
Visszavonási űrlap letölthető PDF formátumban
Az elállási jog részletes leírását az üzletszabályzat tartalmazza.